IMCongo

מכיל מודעות
+1K‏
הורדות
סיווג תוכן
כולם
צילום מסך
צילום מסך
צילום מסך
צילום מסך
צילום מסך
צילום מסך
צילום מסך

מידע על אפליקציה זו

imcongo.com(IMCongo), פורטל הנדל"ן המוביל ברפובליקה הדמוקרטית של קונגו (קונגו-קינשסה), מבחינת נכסים מקוונים ופופולריות, מספק לאנשי מקצוע בתחום הנדל"ן (ברוקרים, יזמים, סוכנויות נדל"ן, בעלים ...) משתמש -פלטפורמה ידידותית לקידום הסחורה שלהם. עבור אנשים וארגונים המחפשים נכס להשכרה או למכירה, IMCongo מציעה את מסד הנתונים הגדול ביותר של פרסומות ב-DR Congo. בנוסף, לאפליקציית IMCongo יש כלים רבי עוצמה לסיוע במחקר ותקשורת עם מפרסמים.

שורשים מקומיים חזקים
הושק בשנת 2011 (גרסת אינטרנט), IMCongo עונה על הצרכים הספציפיים של אוכלוסיית קונגו בחיפוש וקידום נכסים להשכרה או למכירה. עיצוב אפליקציות אינטרנט ומובייל לוקח בחשבון את המציאות והתרבות המקומית (חברתית וטכנולוגית).

כלים ותכונות רבי עוצמה
אפליקציית IMCongo לנייד מצוידת בכלים ופונקציונליות כדי להפוך את קידום הנדל"ן (מודעה) לאינטואיטיבי מאוד מצד אחד, ומצד שני לספק חווית חיפוש קלילה ושקופה. בין הפונקציונליות נוכל למנות מנוע חיפוש גמיש, מערכת הודעות פנימית להקלת חילופי משתמשים (בפרט בין מפרסמים ל"לקוחות"), מערכת התראה בדואר אלקטרוני והתראות, כלים סטטיסטיים, ...
נדל"ן בטוח
שוק הנדל"ן כרוך בסיכונים הנובעים מהמצב החברתי-כלכלי. IMCongo הטמיעה נהלי בקרה בפרסום נדל"ן כדי להפחית ככל האפשר הונאה והונאות. כאן מקבל הסלוגן שלנו "נדל"ן בטוח" את מלוא משמעותו.
עדכון אחרון בתאריך
31 במאי 2022

אבטחת נתונים

כדי לשמור על הבטיחות צריך קודם כל להבין איך המפתחים אוספים ומשתפים את הנתונים שלך. נוהלי פרטיות הנתונים ואבטחת הנתונים עשויים להשתנות בהתאם לשימוש, לאזור ולגיל המשתמש. המפתח סיפק את המידע הזה והוא עשוי לעדכן אותו מדי פעם.
לא מתבצע שיתוף נתונים עם צדדים שלישיים
הנתונים מוצפנים בזמן ההעברה