IMCongo

آگهی دارد
+۱ هزار
بارگیری‌ها
رده‌بندی محتوا
مناسب برای همه
نماگرفت
نماگرفت
نماگرفت
نماگرفت
نماگرفت
نماگرفت
نماگرفت

درباره این برنامه

imcongo.com (IMCongo)، پرتال پیشرو املاک و مستغلات در جمهوری دموکراتیک کنگو (کنگو-کینشاسا)، از نظر املاک و محبوبیت آنلاین، یک کاربر حرفه ای املاک (کارگزاران، مروجین، آژانس های املاک، مالکان ...) را ارائه می دهد. - پلت فرم دوستانه برای تبلیغ کالاهای خود. برای افراد و سازمان هایی که به دنبال ملکی برای اجاره یا فروش هستند، IMCongo بزرگترین پایگاه داده آگهی ها را در DR کنگو ارائه می دهد. علاوه بر این، اپلیکیشن IMCongo ابزارهای قدرتمندی برای کمک تحقیقاتی و ارتباط با تبلیغ کنندگان دارد.

ریشه های محلی قوی
IMCongo که در سال 2011 راه اندازی شد (نسخه وب)، نیازهای خاص جمعیت کنگو را در جستجو و تبلیغ املاک برای اجاره یا فروش برآورده می کند. طراحی برنامه های کاربردی وب و موبایل با در نظر گرفتن واقعیت ها و فرهنگ محلی (اجتماعی و فناوری) انجام می شود.

ابزارها و امکانات قدرتمند
اپلیکیشن موبایل IMCongo مجهز به ابزارها و قابلیت هایی است که از یک طرف تبلیغات (تبلیغ) املاک و مستغلات را بسیار بصری می کند و از طرف دیگر یک تجربه جستجوی سبک و شفاف را ارائه می دهد. از جمله قابلیت‌ها می‌توان به یک موتور جستجوی انعطاف‌پذیر، یک سیستم پیام‌رسان داخلی برای تسهیل مبادلات بین کاربران (به ویژه بین تبلیغ‌کنندگان و «مشتریان»)، یک سیستم هشدار از طریق ایمیل و اعلان‌ها، ابزارهای آماری، ... اشاره کرد.
املاک امن
بازار املاک و مستغلات مستلزم خطرات ناشی از وضعیت اجتماعی-اقتصادی است. IMCongo رویه های کنترلی را در انتشار املاک و مستغلات اجرا کرده است تا کلاهبرداری و کلاهبرداری را تا حد امکان کاهش دهد. اینجاست که شعار ما "املاک امن" معنای کامل خود را می گیرد.
تاریخ به‌روزرسانی
۱۰ خرداد ۱۴۰۱

ایمنی داده

ایمنی با درک اینکه توسعه‌دهندگان چگونه داده‌های شما را جمع‌آوری و هم‌رسانی می‌کنند شروع می‌شود. شیوه‌های حفظ امنیت و حریم خصوصی داده‌ها ممکن است براساس استفاده، منطقه، و سن شما متفاوت باشد. توسعه‌دهنده این اطلاعات را ارائه کرده است و ممکن است آن را درطول زمان به‌روزرسانی کند.
هیچ داده‌ای با اشخاص ثالث هم‌رسانی نمی‌شود
درباره نحوه اعلام هم‌رسانی داده‌ها توسط توسعه‌دهندگان بیشتر بدانید
هیچ داده‌ای جمع‌آوری نمی‌شود
درباره نحوه اعلام جمع‌آوری داده‌ها توسط توسعه‌دهندگان بیشتر بدانید
داده‌ها هنگام جابه‌جایی رمزگذاری می‌شود